Проста короткометражка. Але зачіпає за живе.
Невже ми і справді такі?
Невже такі речі як робота, гроші, слава… важливіші за… та взагалі, настільки важливі?
Це ж тільки ілюзія.
Ця короткометражка не може залишити байдужим. Це ось той вибір який напевно має зробити кожен журналіст — залишитися тільки журналістом, або стати людиною і частиною цього жахливого світу війни. Зараз зі мною багато людей не погодяться, але це так — втручаючись ти вже стаєш частиною цього. Але реально це одна з найкращих короткометражок, які явзагалі бачив…
Ця ситуація потребує аналізу…
То що краще — врятувати життя (і ще не факт, що вона змогла б врятувати), при цьому ставлячи під ризик своє власне життя чи зберегти журналістську об"єктивність, при цьому знехтувавши мораллю?
Це не зовсім правильно — порівняювати такі величини виборів, але у даній ситуації жінка мала саме такі варіанти майбутнього.
Увага! Інстинкт самозбереження, якщо тільки він не атрофований, не дозволить обрати 2-й варіант. Тому що тут мінімальний ризик для життя, на відміну від 1-го. Тому з погляду суто біології (виживання видів), вона поступила правильно. Інша ситуація, коли на місці дівчинки була б дитина жінки. Тоді вступає в силу інстинкт продовження роду — спонукає її врятувати своє дитя («свої» гени).
З погляду моралі — хіба жінка не мала б врятувати дитину? Адже могла. І коли приймається рішення в таких ситуаціях і в такому руслі, про оцінку ризику не йдеться, адже людина діє фактично на голих моральних засадах, знехтувавши (приглушивши) інстинкт самозбереження. До речі, страх, який паралізує, в даній ситуації теж міг би бути проявом цього інстинкту.
Тому не дивно, що жінка нічого не зробила — зате вона залишилась жива.
Пізніше ж, коли реальна небезпека минула, жінка згадувала лише моральну сторону ситуації. Ні натяку на те, що могла б і сам загинути.
Я не знаю, як я поступила би в цій ситуації. Звичайно, я не спеціаліст, і не знаю, чи правильно я зробила аналіз. І ще розумію, що самі тільки інстинкти не визначають наших вчинків, все набагато складніше.
А як думаєте ви?
Не знаю, в мене враження того, що фільм від початку до кінця ІНСЦЕНІЗОВАНИЙ, тому якось наперед фальшивий.
Претензія на дуже багато, а все якось плоско. Ніби наперед замовлено: тут поплескайте, тут заплачте, тут обурюйтеся!
Життя пише сценарії, інколи й такі, інколи жорстокіші. Може я дуже черства, мені тут бракує правди.
«Фільм від початку до кінця ІНСЦЕНІЗОВАНИЙ»? Так. Нехай.
На що та правда? Ви що хотіли, щоб це було правдою? Слава Богу, що не документальний!!! Ще одна дівчинка залишилася в живих…
Це тест. Для нас, як ми сприймаємо ситуацію. А ми іноді боїмося говорити правду. Адже кожен задає питання, а як би зробив я. Чи кожен може дати відповідь. Та відповідь, яка задовольнить… заспокоїть совість. Ми боїмося і кажемо, що це фальшиво. Ні, це наш страх сказати собі правду, навіть просто подумати про це. Краще не дивитися, не думати.....? Я вважаю — ні.
Що до мене, все добре і правильно зроблено. І виконує свою роль. Принаймні, коли подивитися на відгуки… Ми всі небайдужі. І це вже добре.
Добре, що є такий ролик. Хоча і важко його дивитися. Але мабуть завдяки йому більше дівчаток, хлопчиків, дорослих залишиться в живих. А ми всі ще раз подумаємо… Є над чим.
А що до інсценівкi? Oscar Wilde говорив «All art is at once surface and symbol...It is the spectator, and not life, that are really mirrors»
Мистецтво це і є інсценівка. Є хороші й не дуже хороші п'єси. Як завжди. Це пїєса непогана. І це зовсім не ФАЛЬШ.
Тодаре, ця ситуація є в житті кожного.
ЗАРАЗ ВСЯ УКРАЇНА В ЦІЙ СИТУАЦІЇ.
Вона була в цій ситуації в 1933, 1937, 1939, 1941-45, 1947, 1957, 1968, 1991… і зараз там само. Років можна намалювати значно більше.
Мені фальшиво, бо ми плачемо над роликом, але мовчимо, коли когось звільняють з роботи, коли в N. чи М. відбирають бізнес, коли придурка називають генієм…
Це все ТА Ж САМА ситуація.
ВИ що, хотіли, щоб це було правдою?
Це Є правда.
чому ж фальшиво?
мені особисто мабуть тому, що дуже добре знаю людей, які роблять подібні ролики, а в житті виявляють себе великими боягузами.
Ще мабуть тому, що ролик не спонукає до дії, а тільки засуджує: за постріл, за фото, за приз…
Не знаю, просто по відчуттях — фальшиво. Якась така домінанта: ах бідні ми нещасні…
Не хочу я цього. Не працює воно.
Врешті, я можу помилятися. врешті, це тільки моє відчуття фальші.Я його висловила. Воно в мене є. Не брешу.
це дуже добре що ми маємо різні відчуття))
гірше коли всі подібні)
я поважаю вашу думку, і те що ви її не приховуєте від інших.
Це дає мені і іншим можливість подумати, поміркувати, порушити ідею. Це дуже важливо.
До речі я теж можу помилятися)
І це теж добре, коли ти маєш таке право.
Ми щодня приймаємо рішення які можуть когось вбити/врятувати. І питання свободи вибору — базове.
З.І. А питання абортів — туди ж.
З.І.І. А журналісти — вони ж те ж люди?
ок, проблема вибору — завжди проблема. А нікого не хвилює, що тьотя собі за рахунок цього вибору визнання завоювала? І взагалі, поясніть мені соціальне призначення такої от журналістики. Кому потрібні, за великим рахунком, фото вбитих дітей? Тим, хто далеко від війни? подивляться, похитають головою і забудуть. Тим, кому війна близька? Їм і без фоторепортажів смертей вистачає. То для чого це?
До речі, ця історія в певній мірі документальна. НЕ пам’ятаю деталей, але суть в тому, що якось одному фотографу чоловікові дійсно вручили найпрестижнішу премію в сфері фотожурналістики за фото мертвого хлопчика в котрійсь з африканських країн (здається його загризли звірі, але я можу помилятися). і фотограф міг врятувати хлопчину, але він чекав більш вражаючої картинки для фото…
У подібних ситуаціях звинувачували і ряд документалістів, які знімали Африку другої пол. XX ст. в стилі гонзо-журналістики: на екрані глядач бачить усе, в т.ч. насилля, яке можна було припинити зусиллями знімальної групи — і яке припинено не було заради вірного документування в кадрах.
Та премія і журналістська позиція нічого не варті, КОЛИ ВТРАЧАЄТЬСЯ ЖИТТЯ ЛЮДИНИ.
Коли людина бачить, як хтось помирає, і не робить ніяких зусиль, коли ці зусилля можуть зарадити смерті, тоді це — СПРИЯННЯ СМЕРТІ.
повністю ЗГОДЕН!!!
У житті буває різне. Але це не знімає моральної відповідальності. Життя людини — це головне.
Так, це було теж СПРИЯННЯ СМЕРТІ. І це ії гріх. І вона це розуміє…
Важко…
Журналісти теж бувають різні, я знаю… Як і всі люди. Тому виправдання професією — це занадто просто…
Важко дивитися на це…
Найгірше, що багато людей чекають на такі сюжети…
… це питання вічне. Хто читав «Цвіт яблуні» М.Коцюбинського або «Білий ведмідь, чорна пантера» В.Винниченка. Дуже влучні твори на цю ж тематику. І там питання стоїть: життя доньки чи мистецтво? не хочу переповідати, бо тільки зіпсую враження для майбутніх читачів.
Тут ще можна додати «Я (романтика)» Хвильового — якщо когось зацікавить. Та ж проблема внутрішньої боротьби.
Тільки зареєстровані та авторизовані користувачі можуть залишати коментарі. Увійти
або
Зареєструватися.
Увійти за допомогою профілю:
Facebook
або
Вконтакте
30 коментарів
Чи на спроможність (можливість)?
То що краще — врятувати життя (і ще не факт, що вона змогла б врятувати), при цьому ставлячи під ризик своє власне життя чи зберегти журналістську об"єктивність, при цьому знехтувавши мораллю?
Це не зовсім правильно — порівняювати такі величини виборів, але у даній ситуації жінка мала саме такі варіанти майбутнього.
Увага! Інстинкт самозбереження, якщо тільки він не атрофований, не дозволить обрати 2-й варіант. Тому що тут мінімальний ризик для життя, на відміну від 1-го. Тому з погляду суто біології (виживання видів), вона поступила правильно. Інша ситуація, коли на місці дівчинки була б дитина жінки. Тоді вступає в силу інстинкт продовження роду — спонукає її врятувати своє дитя («свої» гени).
З погляду моралі — хіба жінка не мала б врятувати дитину? Адже могла. І коли приймається рішення в таких ситуаціях і в такому руслі, про оцінку ризику не йдеться, адже людина діє фактично на голих моральних засадах, знехтувавши (приглушивши) інстинкт самозбереження. До речі, страх, який паралізує, в даній ситуації теж міг би бути проявом цього інстинкту.
Тому не дивно, що жінка нічого не зробила — зате вона залишилась жива.
Пізніше ж, коли реальна небезпека минула, жінка згадувала лише моральну сторону ситуації. Ні натяку на те, що могла б і сам загинути.
Я не знаю, як я поступила би в цій ситуації. Звичайно, я не спеціаліст, і не знаю, чи правильно я зробила аналіз. І ще розумію, що самі тільки інстинкти не визначають наших вчинків, все набагато складніше.
А як думаєте ви?
Хоча — ми ж думаємо не словами, а образами і дуже-дуже швидко. Може, й вмістилося б саме в ту долю секунди.
Претензія на дуже багато, а все якось плоско. Ніби наперед замовлено: тут поплескайте, тут заплачте, тут обурюйтеся!
Життя пише сценарії, інколи й такі, інколи жорстокіші. Може я дуже черства, мені тут бракує правди.
На що та правда? Ви що хотіли, щоб це було правдою? Слава Богу, що не документальний!!! Ще одна дівчинка залишилася в живих…
Це тест. Для нас, як ми сприймаємо ситуацію. А ми іноді боїмося говорити правду. Адже кожен задає питання, а як би зробив я. Чи кожен може дати відповідь. Та відповідь, яка задовольнить… заспокоїть совість. Ми боїмося і кажемо, що це фальшиво. Ні, це наш страх сказати собі правду, навіть просто подумати про це. Краще не дивитися, не думати.....? Я вважаю — ні.
Що до мене, все добре і правильно зроблено. І виконує свою роль. Принаймні, коли подивитися на відгуки… Ми всі небайдужі. І це вже добре.
Добре, що є такий ролик. Хоча і важко його дивитися. Але мабуть завдяки йому більше дівчаток, хлопчиків, дорослих залишиться в живих. А ми всі ще раз подумаємо… Є над чим.
А що до інсценівкi? Oscar Wilde говорив «All art is at once surface and symbol...It is the spectator, and not life, that are really mirrors»
Мистецтво це і є інсценівка. Є хороші й не дуже хороші п'єси. Як завжди. Це пїєса непогана. І це зовсім не ФАЛЬШ.
ЗАРАЗ ВСЯ УКРАЇНА В ЦІЙ СИТУАЦІЇ.
Вона була в цій ситуації в 1933, 1937, 1939, 1941-45, 1947, 1957, 1968, 1991… і зараз там само. Років можна намалювати значно більше.
Мені фальшиво, бо ми плачемо над роликом, але мовчимо, коли когось звільняють з роботи, коли в N. чи М. відбирають бізнес, коли придурка називають генієм…
Це все ТА Ж САМА ситуація.
ВИ що, хотіли, щоб це було правдою?
Це Є правда.
чому ж фальшиво?
мені особисто мабуть тому, що дуже добре знаю людей, які роблять подібні ролики, а в житті виявляють себе великими боягузами.
Ще мабуть тому, що ролик не спонукає до дії, а тільки засуджує: за постріл, за фото, за приз…
Не знаю, просто по відчуттях — фальшиво. Якась така домінанта: ах бідні ми нещасні…
Не хочу я цього. Не працює воно.
Врешті, я можу помилятися. врешті, це тільки моє відчуття фальші.Я його висловила. Воно в мене є. Не брешу.
гірше коли всі подібні)
я поважаю вашу думку, і те що ви її не приховуєте від інших.
Це дає мені і іншим можливість подумати, поміркувати, порушити ідею. Це дуже важливо.
До речі я теж можу помилятися)
І це теж добре, коли ти маєш таке право.
За вміння стояти на різних позиціях з повагою до чужої позиції. Думаю, це дуже багато.
По-друге, інстинкт самозбереження мав примусити тьотю втікати, а не сидіти і фоткати.
По-третє, щодо власне фільму — все дуже передбачувано, ніякої інтриги.
Нізачот.
З.І. А питання абортів — туди ж.
З.І.І. А журналісти — вони ж те ж люди?
Коли людина бачить, як хтось помирає, і не робить ніяких зусиль, коли ці зусилля можуть зарадити смерті, тоді це — СПРИЯННЯ СМЕРТІ.
У житті буває різне. Але це не знімає моральної відповідальності. Життя людини — це головне.
Так, це було теж СПРИЯННЯ СМЕРТІ. І це ії гріх. І вона це розуміє…
Важко…
Журналісти теж бувають різні, я знаю… Як і всі люди. Тому виправдання професією — це занадто просто…
Важко дивитися на це…
Найгірше, що багато людей чекають на такі сюжети…
!!!